subtel FAQ - Usein kysytyt kysymykset
Löydät vastaukset yleisiin kysymyksiin subtelista, mm. yhteensopivuuteen, verkkotukeen, tuotteen vaihtoon ja palautukseen liittyen. Jos sinulla on
ongelma, joka ei löydy näistä usein kysytyistä kysymyksistä, kirjoita meille osoitteeseen info@subtel.fi.
Toimitukset kestävät yleensä 2-5 arkipäivää. Kun lähetykset tehdään kuriirin kautta, toimitusaika on 2-3 arkipäivää.
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse (maanantaista perjantaihin klo 10.00-15.00) tai sähköpostitse.
E-Mail: info@subtel.fi
Puhelin: 0800 918 243
Jos sinulla on tilaus- tai laskunumero, mainitse ne ottaessasi yhteyttä. Jos sinulla ei ole näitä, ilmoita etunimesi, sukunimesi ja postinumerosi.
Jos pakettisi ei ole saapunut ilmoitetussa ajassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@subtel.fi saadaksesi apua.
Jos olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@subtel.fi ja kerro ongelmasta. Liitä mukaan kuvia saamastasi tuotteesta, jotta voimme ratkaista ongelmasi mahdollisimman nopeasti.
Maksuvaihtoehdot
Verkkokaupassamme käy seuraavat maksutavat:
-
- Luottokortti (VISA, Mastercard, American Express ja Maestro)
- Ennakkomaksu pankkisiirrolla
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
Saat kuitin sähköpostiisi kun tilauksesi on käsitelty. Voit myös ladata kaikki laskut ja kuitit subtelin asiakastililtä.
Vaihdot ja palautukset
Tuotteet voidaan palauttaa 30 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Tämän jälkeen palautus ei enää ole mahdollista. Lisätietoja palautuksesta saat klikkaamalla valikon "Palautusoikeus"-linkkiä.
Jotta voimme käsitellä palautuksesi mahdollisimman nopeasti, lähetä palautettava tuote sekä kopio laskusta seuraavaan osoitteeseen:
subtel c/o Regus
Pasilanportti,
Kyllikinportti 2,
00240 Helsinki
Sinulla on oikeus palauttaa ostoksesi 30 päivän aikana. Ennen kuin palautat saamasi tuotteen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@subtel.f ja ilmaise halusi palauttaa tuote. Lisätietoja saat "Palautusoikeus"-sivultamme.
Viallisten tuotteiden tai takuunalaisen tavaran palautuksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@subtel.f, kuvaile ongelma ja liitä aina mukaan tilausnumerosi. Lisätietoja saat "Takuu"-sivultamme.
Hyvitykset
Saat hyvityksen heti, kun olemme vastaanottaneet tuotteesi ja käsitelleet palautuksen. Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jolla maksoit tilauksen. Hyvityksen saamisen nopeus voi vaihdella palautuksen syystä ja toimitusajoista riippuen.
Asiakastili
Jos olet käyttänyt väärää sähköpostiosoitetta tai toimitusosoitetta tilausta tehdessäsi, ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme osoitteeseen info@subtel.fi.
Jos sinulla on ongelmia tilisi salasanan kanssa, klikkaa "Unohditko salasanasi?" -painiketta salasanakentän alla. Sinua pyydetään syöttämään sähköpostiosoitteesi, ja lähetämme sähköpostin, jonka avulla voit palauttaa salasanasi.
Jos haluat lisätä toimitusosoitteen tulevia tilauksia varten, kirjaudu asiakastilillesi, mene henkilökohtaisiin asetuksiin ja klikkaa “Lisää uusi osoite". Lisättyäsi osoitteen voit asettaa sen oletusosoitteeksi.
3 vuoden takuu
subtel tarjoaa 3 vuoden takuun kaikille tuotteille. Tämän jälkeen takuu ei ole enää voimassa. Tutustu "Takuu"- sivuumme saadaksesi lisätietoja.